Jesteś idiotą jeśli myślisz że dostaniesz za darmo telefon na Facebooku

niedziela, września 20, 2015 Unknown 12 Comments



Tyle szczęśliwych osób na Facebooku dawno już nie widziałem. W ostatnich dniach zaobserwowałem, że firmy rozdają telefony każdemu kto weźmie udział w rozdawce. To bardzo dobrze, prawda? Niekoniecznie, po prostu Wy jesteście tak naiwni i głupi że klikacie w takie posty i później fejs sam za Was publikuje takie statusy.

Nie wiem naprawdę jak można być naiwnym aby wierzyć że się dostanie chociaż folijkę na nowy model flagowca. A tutaj sami testerzy. Przeglądam feeda i widzę już posta zaczynającego się od 'hahaha, to naprawdę działa!'. I kurwica mnie strzela i rak internetowy zjada ostatnią wiarę jaką jeszcze udało mi się zachować w społeczeństwo. Fakt, nie ma już idiotycznych, viralowych challene. Teraz są sprytnie przemyślane strony z których dowiesz się kto dzisiaj oglądał twój profil albo sprawdzisz co robiły 2 pijane nastolatki na wyjeździe. Klikasz raz i w Twoim imieniu Facebook będzie publikował virale za które Ty później będziesz się wstydził/a. 

Pozatym, pomyśl jeden z drugim czy rzeczywiście telefon bez folii tak traci na wartości że rozdają go za darmo. Produkty które kosztują 3 tysiące złotych? Czy naprawdę jesteście tak naiwni czy po prostu chęć kliknięcie jest od Was silniejsza? Powiem Wam, że strasznie gotuje się we mnie gdy widzę walla pełnych idiotów i debili. A przecież nie powinno. Przecież to Wasza wina że jesteście łatwowierni. Kiedyś na takich internatów mówiono 'dzieci neo'. Dziś brak słów by to określać.

12 komentarzy:

  1. "dorośli ludzie"

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoją drogą, że jeszcze nikt nie wymyślił virali o wygranej w lotto. Wiecie, że ktoś wygrał ale postanawia oddać nagrodę. Miałbym dużo znajomych miliarderów na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś się tak zdenerwował? Sami sobie winni. W "mojej" regionalnej gazecie od paru tygodni piszą, żeby nie zostać jeleniem. Opisują jak to działa, krok po kroku. I nic. Darmocha przyciąga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Swoją drogą, że jeszcze nikt nie wymyślił virali o wygranej w lotto. Wiecie, że ktoś wygrał ale postanawia oddać nagrodę. Miałbym dużo znajomych miliarderów na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie to śmieszy .... Za darmo umarło ....

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Kiedyś zaczęłam się logować przy takiej darmowej ofercie. Regulamin był wpisany taką czcionką, że na studiach większą pisałam ściągi, bodajże 3 albo 4 więc kto by to czytał. Podczas rejestracji musiałam podać nr telefonu. Po chwili dostałam SMSa że mam za mało środków na koncie, żeby aktywować subskrypcję - zaświeciło się się czerwone światełko.Wróciłam do feralnego regulaminu...Powiększyłam do wielkości wychwytywanej przez ludzkie oko. I co się okazało?? Że zgadzając się na darmowy telefon, mikser czy inny robot kuchenny wykupię subskrypcje jakiegoś gówna, które miało przychodzić 2 x w tygodniu w cenie prawie 30 zł za jednego..... Dostałam piany - od tego czasu jak widzę "ZA DARMO" nie czytam - wyrzucam. Nauka kosztuje. Nie uważam się za kretynkę a jednak o mały włos dała bym się naciąć złodziejom

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy na mojej tablicy na FB pojawia się ten syf w moim imieniu ale ja często klikam na te "OKAZJE":) żeby zobaczyć co tam znów nowego pojawiło się w regulaminie i ile ludzie płacą za "darmowe subskrybcje"esemesów itd itp...oczywiście mam na temat osób ufających ym mega okazjom takie samo zdanie jak Ty ale nie można wszystkich oceniać tak samo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nie mogę wyjść z podziwu, że ludzie w to wierzą. Są darmowe telefony, karty zakupowe do znanych sklepów. Po prostu masakra.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny raz ludzie dają się nabrać. W 2013 roku na pięćset "darmowych" iPhone'a 5 nabrało się ponad 25 tys. osób. W zasadzie nie ma miesiąca, w którym na FB nie jest ogłoszony konkurs na darmowe smartphony, konsole, perfumy. Tylko w tym tygodniu kilku moich znajomych skusiło się na kolejny "darmowy" telefon. W końcu każdy chciałby dostać coś za darmo.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie najbardziej dziwi, że to lajkują i udostępniają w kółko te same osoby. Czy naprawdę po pięciu razach nie orientują się, że to bzdura?

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie konkursy i oszuści na fb to po prostu plaga!

    OdpowiedzUsuń
  12. Osobiście nigdy nie wierzyłam w takie rzeczy, ale jak patrzę po ludziach, to działa to tak: ktoś widzi u siebie na tablicy, że kumpel czy nawet ktoś z rodziny to udostępnił/polubił, to ufają, że skoro tak, to nie może być nic złego, a nuż widelec się uda. Ufają i tyle.

    OdpowiedzUsuń