Czym się różni blogerka modowa od szafiarki?

czwartek, września 03, 2015 Unknown 11 Comments




Wczoraj pewna dziewczyna podesłała mi link do swojego bloga. Chciała zasięgnąć rady apropos nazwy. Oczywiście tak jak zapewniałem, wszystkie podesłane blogi sprawdzam i zawsze nawiązuję jakiś dialog z osobą która zasięga rady. Osoba miała całkiem ładny theme i dobrze skrojone zdjęcia optymalnych rozmiarów. Trochę za dużo w panelu bocznym nawaliła dodatków co oczywiście jej wypomniałem, ale sama nazwa była dobra, a nawet bardzo dobra. Pewnie chciała po prostu zwrócić uwagę na bloga, co odbieram raczej neutralnie. Zostawiłem więc jej wpis, łechtając ego że ma bardzo fajnego bloga modowego. W odpowiedzi dostałem komentarz tu cyt:

 'JESTEM SZAFIARKĄ A NIE BLOGERKĄ MODOWĄ'.

Powiem szczerze, że dla mnie jako faceta wcześniej w nazewnictwie różnicy nie było. Myślałem po prostu że to właściwie jedno i to samo. Więc oczywiście grzecznie zapytałem ją o różnicę. Odpowiedzi niestety nie dostałem do dziś.

Zacząłem więc szperać w Google, czytałem jakiś wywiad, ale żadnej odpowiedzi na te nurtujące mnie pytanie nie dostałem. Więc korzystając z tego, że prowadzę bloga, chciałbym zapytać moich czytelników i uzyskać pomoc w tym temacie. Człowiek się uczy całe życie, ale nadal nie wiem czym się różni blog modowy od szafiarskiego. Jakieś pomysły?

11 komentarzy:

  1. Jestem kobietą, ale szczerze sama nie widzę w tym różnicy. I lepiej brzmi blogerka modowa według mnie niż szafiarka . Ale to tylko moje skromne zdanie. Choć sama prowadzę bloga, czasem jest tam trochę "fashion" , ale szafiarką bym się nie nazwała w życiu, Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szafiarka nie pisze o modzie, a jedynie pokazuje zawartość swojej szafy, co w moim odczuciu stawia ją niżej od blogerki modowej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram Olu. :)
      Blogerka modowa zna się na modzie i opisuje ją, pokazując przy tym różne stylizacje i nowe trendy. One tworzą swoją markę, budują swój wizerunek jako eksperta w tej dziedzinie - takie typowe blogi tematyczne, gdzie autor dużo wie na temat, o którym pisze. Szafiarka natomiast to dziewczyna, która zwyczajnie pokazuje swój styl ubierania i niekoniecznie musi znać się na modzie. ;)

      Usuń
    2. A jak dostaje np. Ciuchy z H&M i robi w nich zdjęcia to jest już modową czy jeszcze szafiarką?

      Usuń
  3. Ojejku... Gdyby nie dziewczyny wcześniej, nie zauważyłabym różnicy. A tu proszę - faktycznie jest :D
    Choć blogerka modowa brzmi zdecydowanie korzystniej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla nas to żadna różnica. Ale my się modą nie interesujemy. To pewnie dlatego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Blogera modowa brzmi bardziej dostojnie, a szafiarka jak ktoś z lumpexu. Pozdrawiam Małgosia www.bajkigry.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby Małgosia a jednak anonimowa. Ach Ci blogerzy

      Usuń
  6. Szafiarka źle mi się kojarzy. Blogerka modowa to jakoś tak, dostojniej, trochę jak znawczyni. Ta, która pisze o modzie. Szafiarka to ta, co się przebiera. Tak, przebiera, nie ubiera, bo szafiarką jest dla mnie co druga bloggerka modowa ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę pokręciłaś ale chyba wiem co miałaś na myśli;)

      Usuń